Nele Peeters wordt nieuwe Director Marketing, Operations & Innovation voor Bebat

Mandy Perrone vervangt Peeters als nieuwe Marketing Manager

Nele Peeters, voormalig Marketing Manager bij Bebat, staat sinds 1 juni mee aan het roer van Bebat als Director Marketing, Operations & Innovation. Nele werkte de voorbije jaren mee aan de positionering van Bebat en was de drijvende kracht achter tal van succesvolle campagnes. Mandy Perrone neemt de functie van Marketing Manager op zich. ​

Na een energieke samenwerking van bijna 10 jaar neemt Nele Peeters nu een volgende stap in haar carrière bij Bebat als Director Marketing, Operations & Innovation. Nele was jarenlang de drijvende kracht achter succesvolle initiatieven zoals de Gezocht Campagne of de samenwerking tussen Bebat en K3 in 2016; stuk voor stuk initiatieven die bijgedragen hebben aan de ijzersterke inzamelresultaten die Bebat de voorbije jaren mocht optekenen. ​

Peeters blijft in haar nieuwe functie weliswaar verantwoordelijk voor alle marketingprojecten van Bebat, maar zal daarnaast ook mee vorm geven aan de operationele structuur van Bebat. Bovendien zal ze ook actief het innovatiebeleid van Bebat mee uitstippelen om de uitdagingen van de toekomst aan te kunnen gaan. ​

Nele Peeters, Director Marketing, Operations & Innovation: “Dit is een nieuwe uitdaging die ik met veel plezier aangrijp. Ik had al het plezier om 10 jaar lang mee te werken aan het fantastische duurzaamheidsverhaal van Bebat door de organisatie op de kaart te zetten voor de consument. Ik ben blij dat ik vandaag dit verhaal verder mag vertellen. Bovendien heb ik alle vertrouwen in Mandy en kan ik de fakkel met een gerust hart doorgeven.”

Haar vorige functie als Marketing Manager wordt vanaf 8 juni ingevuld door Mandy Perrone. Voor Mandy haar functie bij Bebat begon, was ze werkzaam bij het creatieve agentschap Bubka als Account Manager & Digital Account Supervisor. Daar werkte ze reeds enkele jaren mee aan tal van marketingprojecten voor Bebat. Perrone kent de sector met andere woorden heel goed en is met haar uitgebreide expertise in marketing en communicatie de geknipte persoon om de fakkel over te nemen van Peeters.

Mandy Perrone, Marketing Manager: “De overstap naar Bebat is een logische keuze geweest. Ik werkte al enkele jaren rechtstreeks voor Bebat om verschillende campagnes op poten te zetten. Die samenwerking was steeds erg aangenaam en ik kijk er enorm naar uit om die samenwerking verder te zetten als deel van het Bebat-team!”

Nele Peeters

Director Marketing, Operations & Innovation, Bebat

Mandy Perrone

Marketing Manager, Bebat

Persberichten in je mailbox

Over Bebat

Bebat is een vereniging zonder winstoogmerk (vzw), opgericht in 1995 door de producenten van batterijen en zorgt ervoor dat bedrijven kunnen voldoen aan hun wettelijke aanvaardingsplicht. Bebat vzw staat in voor de inzameling, sortering en recyclage. Bebat vzw geeft gebruikte batterijen een nieuw leven en behoort hiermee tot de wereldtop. In de meer dan 24.000 inzamelpunten over het volledige land kunnen gebruikte batterijen gratis worden gedeponeerd. In 2022 zamelde Bebat meer dan 3.700 ton batterijen in. De wereld van de batterijen verandert snel waardoor er steeds nieuwe toepassingen op de markt komen. Dankzij onze in house technische kennis en expertise bieden wij voor elke batterij een oplossing. Over de laatste jaren heeft Bebat reeds duizenden batterijen van elektrische voertuigen (EV) opgehaald en laten recycleren door de beste recyclagefirma’s in België en Europa.

Walstraat 5 B-3300 Tienen België